de Sede DS-159 fauteuil
Een meubelstuk van vakmanschap: De DS-159 van de Sede!
- Prachtig in combinatie met de DS-159 hocker
- Maakt uw woonkamer compleet
- Verkrijgbaar in diverse materialen en kleuren
- Grootste aanbod designmerken
- 7 jaar garantie
- Eigen bezorg- en montagedienst
de Sede DS-159 fauteuil
Wie in deze fauteuil gaat zitten word meteen verliefd op zijn uiterst hoge comfort en elegante uitstraling. De DS-159 fauteuil is één van de prachtstukken uit de DS-159 collectie. Een onmisbare collectie in iedere woonkamer, als je het ons vraagt!
Echt Zwitsers vakmanschap met zijn rechte en eenvoudige ontwerp.
Deze fauteuil is verkrijgbaar in diverse materialen en kleuren evenals de 2-zitsbank, hoekbank en hocker uit dezelfde serie.
Neem voor meer informatie contact met ons op!
Artikelnummer | 330942 |
---|---|
Merk | de Sede |
Sinds 1962 produceert de Sede kwaliteitsmeubelen waarbij de nadruk ligt op traditioneel handwerk en innovatiekracht. Met hun unieke leerproducten wil de Sede wereldwijd zintuigen prikkelen om zo een lach op ieders gezicht te toveren. Elke meester in de Zwitserse werkplaats draagt hier met zijn handwerk aan bij.
Bekijk alle producten van de SedeHier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over verzending, retouren en meer. Heb je een vraag? Grote kans dat het antwoord hier staat! Kun je het niet vinden? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor bestellingen die met de PostNL verstuurd worden, zijn de verzend- en verwerkingskosten afhankelijk van de grootte van het product. Bij kleinere producten betaal je €4,95, gaat het om een groter product dan betaal je €19. Voor bestellingen die geleverd worden door onze eigen bezorg- montagedienst betaal je €99 bezorg- en verwerkingskosten. Wanneer je je bestelling komt afhalen, betaal je geen verzendkosten.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
In principe streven we ernaar om onze voorraadartikelen binnen 5 tot 10 werkdagen te leveren. Met de post kan het soms wat sneller. Wanneer het artikel besteld moet worden, zijn wij afhankelijk van de leverancier. Neem contact op met een verkoopadviseur voor een gerichtere leverdatum.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen in een van onze winkels. Zo betaal je geen verzendkosten.
Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Op onze website kun je op diverse manieren betalen. Je kunt betalen via iDEAL, Visa, Mastercard en Bancontact.
Ik heb problemen met het betalen van mijn bestelling
Lukt het niet om je bestelling af te rekenen via onze website? Neem dan contact met ons op, we kijken graag mee of we het probleem op kunnen lossen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor artikelen geldt een termijn van 14 dagen waarin geretourneerd mag worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Let op, artikelen die voor jou op maat zijn gemaakt of artikelen die voor jou op maat zijn aangepast, kun je niet retourneren.
Heb ik garantie op mijn aankoop bij Berden?
Naast de garantie vanuit de fabrikant, die kan verschillen, heb je vanwege de CBW-garantie 2 jaar garantie op alle nieuwe producten die je aanschaft in onze webshop.
All in House Service
Bij aankoop van jouw nieuwe gestoffeerde meubel heb je de keuze om gebruik te maken van All in House Premium Service. Met All in House Premium Service krijg je 7 jaar aanvullende constructieservice, vlekkenservice en verzorgingsproducten. Zo hoef jij je de komende 7 jaar geen zorgen te maken over service en garantie. Vraag via het offerteformulier naar de mogelijkheden voor de All in House Service.