Contact | Service | Wonen & Slapen

Heb je een vraag voor de serviceafdeling? Bekijk eerst onze Veelgestelde vragen, wellicht staat je vraag daar al tussen. Is je vraag nog niet beantwoord? Aarzel niet om geheel vrijblijvend contact op te nemen met onze specialisten. Wij staan je graag te woord met aanvullende informatie of advies. Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Wil je liever direct mailen, dan kun je een e-mail sturen naar service@berden.nl. Natuurlijk kun je ons ook telefonisch bereiken op 077 324 88 80 (maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar van 9.00 - 18.00 uur).

Heb je een vraag voor Berden mode? Bel dan 045 850 68 50.

Klachtafhandeling
Ben je ontevreden over over een product of onze dienstverlening? Dan vragen wij je vriendelijk deze klacht te melden bij onze service afdeling. Dit kan via onderstaand formulier. Wij nemen de klacht in behandeling en proberen altijd tot een oplossing te komen. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Contactformulier service

Contactformulier service Wonen & Slapen

^