Bestellen bij Berden

Wil je een bestelling plaatsen? We leggen je graag in drie stappen uit hoe dit werkt. Vind hier antwoord op je vragen over het bestellen van jouw favoriete product(en).

1Een bestelling plaatsen

Als je een bestelling wilt plaatsen kun je een product op twee manieren vinden: gebruik de categorieën in het menu en krijg zo een overzicht van alle producten in een categorie, of gebruik de zoekfunctie als je op zoek bent naar een specifiek product. Zodra je het gewenste product hebt gevonden, kun je de uitvoering en het gewenste aantal kiezen. Daarna hoef je alleen nog maar op de knop 'Bestellen' te klikken, en het artikel wordt automatisch aan je winkelwagentje toegevoegd. Nu heb je de keuze om verder te winkelen, of je kunt direct doorgaan naar het afrekenen om je bestelling af te ronden.

Is het niet mogelijk om een product toe te voegen aan je winkelwagen? Klik dan op 'offerte aanvragen' en vraag naar de mogelijkheden.

2Gegevens invullen

Bij het voltooien van je bestelling vragen we je om enkele persoonlijke gegevens, zoals je adres, zodat we je bestelling kunnen bezorgen. Als je al een Berden-account hebt, kun je eenvoudig inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Voor nieuwe klanten vragen we om je gegevens in te vullen in de daarvoor bestemde velden. Neem de tijd om je bestelling te controleren. Klopt alles? Klik dan op 'Volgende'.

3Bestelling afronden

De laatste stap in het bestelproces is het selecteren van een betaalwijze. Selecteer de gewenste betaalmethode, het invoeren van een kortingscode behoort ook tot de opties. Neem vervolgens de algemene voorwaarden door, als je akkoord bent klik je op 'bestellen en betalen', waarna je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van de door jou gekozen betaalprovider om de bestelling af te ronden.

Veelgestelde vragen over bestellen

Ontvang ik een bestelbevestiging?

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je altijd een orderbevestiging. Indien je de bestelling online plaatst via onze website, zal je automatisch een e-mail ontvangen ter bevestiging van je bestelling. Mocht je geen e-mail hebben ontvangen, raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Als je ervoor kiest om de bestelling te plaatsen via onze commerciële binnendienst, ontvang je een e-mail met de orderbevestiging als bijlage. In onze winkels ontvang je de bevestiging op papier, of indien gewenst, ook per e-mail.

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Bij Berden bieden we de mogelijkheid voor zakelijke bestellingen. Meer informatie hierover vind je op onze projectinrichtingspagina, waar je ook kunt ontdekken welke projecten we al met succes hebben uitgevoerd.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Op onze website bieden we verschillende betaalopties aan. Je kunt betalen via iDeal, Visa, Mastercard en Bancontact. In onze winkels accepteren we pinbetalingen en contant geld. In de winkel kunnen we helaas geen betalingen met creditcard verwerken.

^