All in House Service | Just enjoy

Wil je gebruikmaken van de All in House Service? Onze verkoopadviseurs staan klaar voor jou en vertellen je graag meer over de All in House Service.

Bij aankoop van jouw nieuwe gestoffeerde meubel heb je de keuze om gebruik te maken van All in House Premium Service. Dit aanvullende service programma gaat verder dan de normale CBW-garantie van 2 jaar. Met All in House Premium Service hoef jij je de komende 7 jaar geen zorgen te maken over service en garantie. Mocht er zich in deze 7 jaar toch een probleem voordoen, dan ben je gegarandeerd van een snelle en vakkundige oplossing.

All in house premium:

  • 7 jaar aanvullende constructieservice;
  • 7 jaar aanvullende vlekkenservice voor textiel;
  • 7 jaar aanvullende vlekkenservice en verzorgingsproducten voor leder en leatherlook

Constructieservice

  • Verwijderen van pilling (pluizen) bij textiel;
  • Opspannen van de bekleding bij overmatig rimpelen of plooien;
  • Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen bij overmatig inzakken;
  • Aanspannen van singelbanden;
  • Herstellen of vervangen van nosag-veren, binnenvering;
  • Repareren van losgeraakte stiknaden;
  • Herstellen van bedieningsmechanieken;
  • Verstevigen en/of opvullen van losse kussens;
  • Verhelpen van piep- en kraakgeluiden;
  • Vastzetten van losgeraakte verbindingen, knopen of losse verenclips;
  • Herstellen of vervangen van elektrische delen zoals motoren, trafo's.
Constructieservice
Vlekkenservice voor textiel

Vlekkenservice voor textiel

Meubels met een bekleding van textiel worden voorzien van een hoogwaardige textielbescherming. De onzichtbare vezelbeschermer zorgt voor een optimale vlekwering, door de bescherming zijn vlekken eenvoudig te reinigen en krijgen vloeistoffen geen kans om een blijvende vlek te veroorzaken in het textiel.

Onder de vlekkenservice voor textiel vallen vlekken die veroorzaakt zijn door:

  • Eten (bijv. tomatensaus, jus, pindakaas, chocoladepasta, jam, ketchup, mayonaise of curry)
  • Drinken (bijv. koffie, thee, chocolademelk, cola, vruchtensap, wijn, bier of likeur)
  • Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier (bijv. transpiratie, huidvet, bloed, urine, braaksel of ontlasting)

Vlekkenservice en verzorging voor leder en leatherlook

Bij meubels met een lederen bekleding ontvang je voor de volledige serviceperiode hoogwaardige verzorgingsproducten. De verzorgingsproducten zorgen ervoor dat het leder of leatherlook* de benodigde "voeding" krijgt zodat het zijn natuurlijke souplesse behoudt, optimaal wordt beschermd en volledig gereinigd kan worden.

Onder de vlekkenservice voor leder en leatherlook vallen vlekken die veroorzaakt zijn door:

  • Eten (bijv. tomatensaus, jus, pindakaas, chocoladepasta, jam, ketchup, mayonaise of curry);
  • Drinken (bijv. koffie, thee, chocolademelk, cola, vruchtensap, wijn, bier of likeur);
  • Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdier (bijv. transpiratie, huidvet, bloed, urine, braaksel of ontlasting).
  • Kledingafgifte;
  • Cosmetica (bijv. lippenstift of nagellak);
  • Balpen, uitwasbare inkt of lijm;
  • Nadelige invloeden van medicijngebruik;
  • Barstvorming (craquelé effect);
  • Bijtsporen van huisdieren (eenmalig);
  • Brandgaten en brandvlekken (uitsluitend bij leder).

* Voor leatherlook geldt de vlekkenservice voor een periode van 3 jaar.
* Voor geschuurd, gewaxt en geolied geldt een beperkte vlekkenservice. Deze service geldt alleen voor dranken en voedingsmiddelen.

Vlekkenservice en verzorging voor leder en leatherlook

Hoe werk het?

All in House Premium Service wordt alleen verstrekt bij aanschaf van een nieuw meubel. Na registratie ontvang je een "All in House Premium Service certificaat". Met dit certificaat kun je 7 jaar een beroep doen op de All in House Premium Service. Gedurende de serviceperiode van 7 jaar staat het All in House Service Centre volledig tot je beschikking.
Wanneer nodig schakelen zij één van de meubelservice specialisten in om uw meubel gratis te herstellen.

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • Meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld /opzet en geweld.
  • Product specifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikssporen*.

Als klant van All in House Premium Service kun je bij problemen die buiten de officiële service vallen, tegen een gereduceerd tarief gebruikmaken van de meubelservice specialisten. Voor meer informatie over de tarieven bekijk www.allinhouse.nl.

^