Ligne Roset Moel 2 bank
Een mooie bank is deze vernieuwde Moel 2 bank van Ligne Roset
- Verkrijgbaar in twee versies, met gewone of onderbroken quilt
- Diverse stofferingen mogelijk
- Ook als fauteuil leverbaar
- Vraag vrijblijvend een scherpe offerte aan!
- Grootste aanbod designmerken
- 7 jaar garantie
- Eigen bezorg- en montagedienst
In 2017 viert Moël zijn 10e verjaardag door zichzelf aan te vullen met Moël 2, dat een nieuw bekledingsmateriaal voor zijn rug heeft: een 5 mm dik wolvilt, verkrijgbaar in een keuze uit 5 kleuren: antraciet, blanc melange, gris, terracotta en mos.
De 2 versies van de Ligne Roset Moel 2 bank
Bovendien zijn de zitting en het interieur van de rugleuning van Moël 2 nu beschikbaar in 2 versies:
- de gebruikelijke Moël lijnen waarbij deze regelmatig verticaal quilt
- een speciale nieuwe stijl van quilten in strakkere lijnen met onderbroken stiksels, waardoor een dynamisch ritmisch effect ontstaat
Wenst u een scherpe offerte voor uw favoriet of meer informatie over de vele mogelijkheden? Neem vrijblijvend contact met ons op!
Inga Sempé
Inga Sempé is een Franse ontwerpster, wonend en werkend in Parijs. In haar ontwerpen staat het dagelijks gebruik van meubelen centraal en ze zoekt dan ook naar materialen die voldoen aan de behoefte van een dagelijkse functie. Haar werk omvat onder andere meubels en woonaccessoires voor designmerken Ligne Roset, Magis en HAY.
Artikelnummer | 316368 |
---|---|
Designers | Inga Sempé |
Merk | Ligne Roset |
Ligne Roset is een Frans merk opgericht in 1860. Inmiddels is het merk hét symbool van een luxe en elegante levensstijl. Waar zij in het begin vooral de focus legde op meubilair voor de overheid, zijn zij zich later gaan richten op de particuliere verkoop. De collectie bestaat uit meubelen, accessoires, verlichting en tapijten.
Bekijk alle producten van Ligne RosetHier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over verzending, retouren en meer. Heb je een vraag? Grote kans dat het antwoord hier staat! Kun je het niet vinden? Neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor bestellingen die met de PostNL verstuurd worden, zijn de verzend- en verwerkingskosten afhankelijk van de grootte van het product. Bij kleinere producten betaal je €4,95, gaat het om een groter product dan betaal je €19. Voor bestellingen die geleverd worden door onze eigen bezorg- montagedienst betaal je €99 bezorg- en verwerkingskosten. Wanneer je je bestelling komt afhalen, betaal je geen verzendkosten.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
In principe streven we ernaar om onze voorraadartikelen binnen 5 tot 10 werkdagen te leveren. Met de post kan het soms wat sneller. Wanneer het artikel besteld moet worden, zijn wij afhankelijk van de leverancier. Neem contact op met een verkoopadviseur voor een gerichtere leverdatum.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen in een van onze winkels. Zo betaal je geen verzendkosten.
Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Op onze website kun je op diverse manieren betalen. Je kunt betalen via iDEAL, Visa, Mastercard en Bancontact.
Ik heb problemen met het betalen van mijn bestelling
Lukt het niet om je bestelling af te rekenen via onze website? Neem dan contact met ons op, we kijken graag mee of we het probleem op kunnen lossen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor artikelen geldt een termijn van 14 dagen waarin geretourneerd mag worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Let op, artikelen die voor jou op maat zijn gemaakt of artikelen die voor jou op maat zijn aangepast, kun je niet retourneren.
Heb ik garantie op mijn aankoop bij Berden?
Naast de garantie vanuit de fabrikant, die kan verschillen, heb je vanwege de CBW-garantie 2 jaar garantie op alle nieuwe producten die je aanschaft in onze webshop.
All in House Service
Bij aankoop van jouw nieuwe gestoffeerde meubel heb je de keuze om gebruik te maken van All in House Premium Service. Met All in House Premium Service krijg je 7 jaar aanvullende constructieservice, vlekkenservice en verzorgingsproducten. Zo hoef jij je de komende 7 jaar geen zorgen te maken over service en garantie. Vraag via het offerteformulier naar de mogelijkheden voor de All in House Service.