Voorwaarden Berden Klantenkaart

    Voorwaarden

    1. De Berden klantenkaart is een persoonlijk klantnummer dat geregistreerd staat op naam en adres van de kaarthouder;
    2. Het klantnummer is door de kaarthouders niet overdraagbaar op derden;
    3. Indien de kaarthouder geen gebruik meer wenst te maken van het klantnummer, wordt deze vriendelijk verzocht de afmelding door te geven aan klantenkaart@berden.nl;
    4. Berden is ten allen tijde gerechtigd de aan het klantnummer gekoppelde voorwaarden te wijzigen;
    5. De kaarthouder geniet de aan de kaart gekoppelde voordelen alleen bij het gebruik van het klantnummer;
    6. Het klantnummer is geldig bij alle filialen van de Berden-groep;
    7. Bij het gebruik van uw klantnummer in onze webshop ontvangt u ook spaarpunten;
    8. De kaarthouder krijgt vaak eerder bericht dan anderen over speciale acties;
    9. De kaarthouder wordt uitgenodigd voor besloten modeshows en extra winkelopenstellingen;
    10. De eerste vermaak handeling aan uw kledingstuk is gratis. Op alle volgende vermaak kosten profiteert u van 15% korting;
    11. Nieuwe klantenkaarthouders ontvangen na inlevering van het ingevulde klantenkaart formulier een welkomst tegoedbon. Deze geeft recht op een korting van 10% op de eerstvolgende aankoop bij Berden. Tevens is deze bon te verzilveren bij Houtbrox;
    12. De welkomst tegoedbon die de klantenkaarthouders ontvangen bij hun aangevraagde klantenkaart is niet geldig in combinatie met actuele aanbiedingen;
    13. De kaarthouder krijgt tweemaal per jaar een bonuscheque over de gespaarde punten (waarbij het klantnummer is gebruikt);
    14. Bij iedere besteding van € 0,33 ontvangt u 1 punt;
    15. Het bedrag op de bonuscheque is gebaseerd op een percentage van 3% over de met de kaart gekochte producten bij alle afdelingen in alle filialen van de Berden-groep. Dit uitgezonderd aankopen op de afdeling Ici Paris XL, Dungelmann, Chocolized by Visser Chocolade, alle binnen Berden en Houtbrox gelegen restaurants, cadeaubonnen en op vermaakkosten bij Berden. De bonus wordt opgebouwd over alle aankopen uitgezonderd de 10% acties (zie punt 18). Voor elke bestede euro ontvangt u 3 bonuspunten. Elke 1000 punten vertegenwoordigd een bonus waarde van €10,-;
    16. Het is momenteel nog niet mogelijk om de bonuscheque te verzilveren in onze webshop;
    17. Een bonuscheque die uitgekeerd is maar door de kaarthouder niet wordt verzilverd binnen de aangegeven periode, wordt automatisch overgeheveld naar de volgende periode met een maximum van overheveling van 2 jaar (wanneer er aankopen blijven plaatsvinden);
    18. Over de aankopen tijdens de speciale 10% kortingperiodes zoals seizoenspremière, winteravondshow en het zomer- en wintervoordeel worden geen spaarpunten berekend. Tevens ontvangt u ook geen spaarpunten bij aankopen op showroommodellen en aanbiedingen bij Berden wonen & slapen;
    19. Een bonusbedrag van minder dan € 5,- wordt niet uitgekeerd. Wel blijven de gespaarde punten staan totdat het bonusbedrag >€5 is.
    20. Klanten met een bonusbedrag <€5 ontvangen een kortingsbon van €5 die te verzilveren is bij een minimale besteding van €50, zowel in onze filialen als in onze webshop;
    21. Het bonusbedrag over een meubelaankoop bij Berden wordt eerst berekend bij de eerstvolgende bonusuitkering na volledige betaling van betreffende aankoop. De bonus over een bepaalde meubelaankoop kan dus niet in mindering worden gebracht op diezelfde aankoop;
    22. Het klantnummer is niet geldig bij Dungelmann, Ici Paris XL, Vissers chocolade en onze lunchrooms;
    23. Acties zijn niet onderling te combineren;
    24. Producten die de kaarthouder bij Berden koopt (bij gebruik van klantnummer) zijn tot een maximumbedrag ad. €500-, gratis tot 30 dagen na aankoopdatum verzekerd tegen diefstal. Wel dient de kaarthouder hiertoe de aankoopbon aan Berden te overleggen, alsmede een officieel bewijsstuk van aangifte van de diefstal;

    FB Instagram Pinterest YouTube LinkedIn